torstai 12. syyskuuta 2013

The bitch inside me


Täytyy tunnustaa...oon ollut törkee...
Liikenteessä.
 Mun hermo ei vaan aamuisin riitä jonotteluun.

Ajan mielummin, vaikka 100km, kuin istun ruuhkissa.
 
Joku ihana pikkuinen työmaa on asettautunut mun työmatkan varrelle ja 
laittaa koko liikenteen ihan jumiin,
juuri ennen työpaikkaa.

Kaista mihin mun pitäis mennä on ihan tyhjä mut kanssa autoilijani eivät voi päästää läpi.
Nään oikein kuplan niiden päänpäällä "en varmasti päästä, toihan ei tähän tuu" .

Niinpä mä änkeen.
Änkeen mun pienen punasen sinne väliin, hymyilen kauniisti ja heiluttelen läpi ajaessani.
Tänään tuli tööttäilyjä, valojen vilkutusta ja keskisormee.
 Niistähän saan oikein lisää virtaa:D.

Ihana auto- kulttuuri täällä suomenmaassa.
Mikä siinä on, että vain tuo läpi päästäminenkin on niin vaikeaa??


No, täytyy jatkaa änkeemistä :D.

#hahaha


PUSS/P








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti